lovely sms sms Sms Bigharari اس ام اس اس ام اس احساسی اس ام اس بیقراری اس ام اس بیقراری جدید اس ام ا
درباره ما
 
به وبلاگ من خوش آمدید
جديدترين مطالب
 
آخرين مطالب

قالب رایگان وبلاگ

ماي پناهگاه | بزرگترين مرجع وبمستران ايران

قالب رایگان وبلاگ

lovely sms sms Sms Bigharari اس ام اس اس ام اس احساسی اس ام اس بیقراری اس ام اس بیقراری جدید اس ام ا

                                           lovely sms sms Sms Bigharari اس ام اس اس ام اس احساسی اس ام اس بیقراری اس ام اس بیقراری جدید اس ام اس بیقراری گریه دار اس ام اس جدید عاشقانه اس ام اس جدید گریه دار اس ام اس عاشقانه اس ام اس عاشقانه 2015 اس ام اس عاشقانه 94 اس ام اس عاشقانه بیقراری اس ام اس عاشقانه جدید اس ام اس عاشقانه لاو اس های عاشقانه بیقراری پیامک های بیقراری پیامک های عاشقانه.سایت تفریحی در دو دل

 

 

                                                                      

هر شب …
به خودم قول مي دهم که
فراموشـت کنم !
وقتي عکست را مي بينم
تو را که نه …
قولم را فراموش مي کنم… !

.

..

..

 

دعــــاي بـــاران چــــرا ؟

 

دعــــاي عشـــــــق بــخـــوان !

 

ايـــن روزهــا دلـــها تشــنه تــرند تـــا زميــــن ،
……
خـــدايــــــــا…..

 

کمــــي عشـــــــق ببــــار

 

 

 

.

..

...

 

درد بزرگيه
براي کسي که متوجه نبودنت نيست
پرپر بشي
بهش مي گي نگرانت بودم دلم هزار راه رفت
تموم چيزي که مي شنوي
يک مرسي خشک و خاليه

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

علیرضا
ساعت12:36---14 اسفند 1393
برنداشتم داش اشتب شد ی لحظه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تنهای تنها تر
شنبه 2 اسفند 1393
ادامه مطلب رو دنبال کن ...

قالب رایگان وبلاگ

صفحات ديگر وبلاگ:<>
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • قالب رایگان وبلاگ

    موضوعات

    قالب رایگان وبلاگ

    امکانات

      RSS 

    POWERED BY
    MyPanahGah

    (: